niedziela, 2 grudnia 2012

Wnętrza

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest dobry projekt. Jeśli go mamy, wykreowanie spójnej idei wystroju i jej realizacja mogą przyjść nam z łatwością. Mój blog ma służyć temu, by podsuwać innym ciekawsze pomysły. Natchnieniem do stworzenia interesującego projektu wnętrza jest wiele elementów, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po ciekawe akcesoria. Niekiedy jeden detal zadecyduje, by w oparciu o niego oprzeć całą koncepcję wystroju, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na swoim blogu staram się opisywać właśnie podobne drobiazgi. Elementy, które inspirowały mnie przy aranżacji własnego mieszkania, ale również i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w zdjęciach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie skieruję swojego bloga na jeden wybrany trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Nieustannie rozwijam swoje zainteresowania, ogarniam inne style i projekty.
W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak największego grona odbiorców. Jeżeli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.